18.6.18

As nosas avoas: Nerea

A miña avoa naceu en Boimorto (A Coruña). O  seu pai dedicábase ao gando e a súaa nai dedicábase as tarefasda casa .
Miña avoa coñecía mozos nas festas dos pobos . Os meus avos se coñeceron nun aniversarío dunha amiga que tiñan en común , o seu primeiro mozo chamabase Manolo eles eran moi amigos iban xuntos a escola a praza do pobo e todo iso que fan os amigos da súa ”pandilla” .
Miña avoa e eu recordamos cando a castigaban ela contame que cando a pillaban facendo algunha da suas maldades pois decian algún xuramento de estes do estilo de... ME FALTE DIOLA.  O traballo ideal para a miña avoa sería doutora , 

Cando era xoven para quedar cos amigos non era por mensaxe nin nada de iso se non ían polas portas de cada rapaz e preguntabanlle : ola podes e queres vir con nos imos a praza e a tomar algo se queres vir vente . A afeccción é bailar como bailaba antes non paraba era puro nervio .

Contoume tamén que a súa primeira impresión ao verme por primeira vez foi: "empecei a chorar e dixen :¡que morena coma Carliños ¡" (Carlos é o meu pai)